Pàgines

dijous, 11 de febrer del 2016

Resum de l'assemblea del 29 de gener




Reunits en la Facultat de Belles arts de València el divendres 29 de gener per la vesprada es varen tractar alguns d'aquets assumptes entre altres:
La junta directiva vol ampliar el nombre de vocals i també considera important comptar amb representants o coordinadors de les zones Castelló, Alacant, i València, sobre tot d'Alacant, ja que queda mes lluny de València. D'una altra banda les comissions de treball ja estan duent a terme diferents actuacions.
La comissió d'esdeveniments, exposa el projecte de l'associació per a la Primavera Educativa, on es tindrà un stand informatiu sobre l'associació, amb pamflets, una pantalla amb projector, i l'eslògan que encapçalarà la nostra presència en aquest esdeveniment: “L’Art Educa”. Hi haurà una zona (carpa o haima) per a l'associació de 3x4 metres, possibles exposicions, tallers plàstics, d'audiovisuals, concurs de pintura a l'aire lliure, etc. També s'està pensant en uniformar d'alguna manera (samarretes) els associats i associades que hi assistisquen com a voluntaris per a col·laborar en tots els tallers presentats per l'associació, així com un horari per a inscriure's i ajudar entre totes i tots. També es diu que ja estan redactades les bases del concurs de logotip de l'associació. Que en breu estarà penjat en el blog, i que intentem donar-li la major difusió possible.
La comissió de desplaçats, ens explica l'estudi que ha realitzat sobre les pèrdues de places de catàleg dins de la nostra especialitat en els centre públics de tota la Comunitat Valenciana. En total hem perdut 81 places segons aquest recompte de les publicacions de "provisions de vacants". Considerem que és una informació molt interessant per a enviar a Conselleria o als sindicats.

La comissió de xarxes, diu que hem de ser més actius, seguir amb les nostres reivindicacions, per a poder recuperar places. Demanar reduir la càrrega lectiva a 18 hores, i que baixe la ràtio. I La comissió d'interins ens anima a contactar amb els interins i que ens donem més a conèixer.

La comissió de formació ha realitzat una publicació al blog, sobre els cursos que els han enviat. Si algú té informació de cursos que puguen ser interessants sobre la nostra especialitat els poden enviar a l'email de formació i es donaran a conèixer en el blog.
Des de la directiva s'ha realitzat un escrit per a demanar patrocinadors. És un text que es pot presentar en les empreses o negocis que ens puguen ser d'interès com fàbriques de materials artístics, grans magatzems, papereries, etc.
També es va aprovar el canvi del període d'inscripció en l'associació. Fins ara el període comprenia des de l'1 de setembre fins al 31 d'agost de cada curs. A partir de l'1 de gener de 2017 el període d'associació, després del pagament de la quota de 20 €, comprendrà un any natural, des de l'1 de gener fins al 31 de desembre. Per açò la inscripció dels associats que ja s'han donat d'alta en el 2015, o els que s'associen durant el 2016, s'amplia fins al 31 de desembre de 2016. El pagament de la quota es podrà passar a la modalitat de domiciliació, encara que també es podrà seguir pagant mitjançant transferència bancària o ingrés. S’haurà de fer efectiu, pel nombre d’associats, durant el mes de gener, encara que nous associats podran seguir associant-se en el transcurs de l'any. Aquesta mesura és acceptada per totes les persones assistents.
Es va parlar sobre en quina fase està l'actual projecte de Federació i els diferents contactes amb associacions de dibuix d'altres comunitats.
Finalment es diu que estem en procés de contactar amb diferents membres de la Consellería d'Educació, per iniciar contactes on exposar la nostra situació i oferir-nos per col·laborar en plans de millora del nostre sector.



Tota pedra fa paret.

Una Salutació de l'equip directiu

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada